Thursday, February 24, 2005

六合彩!! 又係唔中...

連買六合彩都懶的我, 實在也沒有理由投訴為什麼六合彩之神從不看我一眼. 朋友都是要不定期購買,要不久不久便會進貢, 要不則是只要經過便會像受萬有引力吸啜. 我這個不忠心FAN屎, 只會在經過,又肯定不用排隊, 袋中還要是剛巧有零錢時, 才會願意頂多奉獻廿雞.
記得有一天堂上討論何為幸褔. 我腦中第一個以超極速跑出的, 便是要中六合彩這個念頭. 真覺得自己貪錢!
但,如果是因為我滿足於自己的現狀? 我老是想, 只要發"埋"達, 我的人生就近乎完美了, 不可再奢求什麼了.
(喔, 還想要身體健康)

6 Comments:

Blogger 栗子 said...

你都算好知足丫。
我要頭獎一注中派七千萬。

1:38 am  
Blogger 肚餓Chris said...

呢家野好因人而異, 佢問既時候我完全冇idea. 因為人係冇滿足既. 有左一樣, 就有第二樣... 哈哈..

10:40 pm  
Anonymous Anonymous said...

環保袋
網頁設計
新娘化妝

6:37 pm  
Anonymous Anonymous said...

化妝課程
化妝服務
Pre-wedding

7:31 pm  
Anonymous Anonymous said...

新娘化妝

7:38 pm  
Anonymous Anonymous said...

CFA
CWM
FRM
CISSP
CSSLP
PMP
ITIL
CISA
PMI-ACP
CPNLP
MPNLP
TTNLP
SPHR

2:49 pm  

Post a Comment

<< Home