Wednesday, January 11, 2006

想想想,想懵你

突然很眼睏,很想回家蓋著被,溫溫暖暖的來個甜美午睡
突然很想跟隔位的同事說,這樣你又說不可,那樣你又說不行,其實真正唔掂的是你
突然很想跟老闆說,這樣你又要我幫你做,那樣你又要我一個小時交貨,我真的做唔掂;
還是算了。
突然很想把那等了足足三百六十五日的花紅,用來買個大一大的LV讓自己炫耀一下
突然很想就在今天遞上辭職信,從此退休做全職師奶或旅遊人
又或者,把全份花紅,來個六合彩大包圍。中了,哈哈,還用說。不中,呵呵,財散人安樂。
還是算把啦。
眼睏得要命,但又忙得要死。想發皮四結果「弗」上腦。


3 Comments:

Blogger Daisy said...

買個LV先啦,買o左你會開心o的傢!

11:11 pm  
Anonymous Anonymous said...

六合彩啊......六合彩啊..........

^0^ 我都好想中....仲要係"勁" 果隻 ~~

11:46 pm  
Blogger rururu said...

黛,
哈哈,唔好啦,我份人CHEAP,襯唔起.(最幣係試過有從德國的朋友來香港時,問我點解咁多香港女仔都用LV,仲要不論是波鞋或高跟鞋都係同一個LV.更肉酸的係,佢話歐洲果度只有卅歲以上的女人才會用LV....)

Q,
好,好.如果我中左,請你食粒糖又點話(最多加支細可樂)

10:02 am  

Post a Comment

<< Home