Thursday, March 16, 2006

心比天高,身為懶蟲

人家靖雯「心比天高,身為下賤」,是悲劇,是沒得選的。
我這天生爛蟮,不知哪裡學來,總是「心比天高」,卻空有萬千計劃,在腦內多番翻驣,但不見起行。
半年前,還有九個月。三個月前,我說還有半年。半個月前,我還在說尚有三個月。到了今天,發現只餘下兩個半月。開始騰雞。我做了的,只是訂好了機位。給我從網上找到連稅後才十塊歐元的內陸機,也只是坐在那裡讚嘆便宜,卻老是下不了主意按下「確認」。
怎麼辦?!
怎麼辦?!
中六合彩就好了。可以邊走邊想,大不了全部座飛機,晚晚住貴酒店。
還有中ruru和rururu,到底帶邊隻陪我好?
不帶的那隻,怎麼跟他說好?
又有點眼睏了。唉,既身為懶蟲,又何必心比天高?

兩個半月後,出發到歐洲三個月!好大個PROJECT呀。
大家有什麼貼士的話,要告訴我啊。

(你真係唔係中左六合彩?!)

9 Comments:

Blogger sasady said...

ruru, rururu & 華d ruru,
I had changed my bolg site :
http://happysan.blogspot.com

adjust it Pls. & THX!!^^

8:47 pm  
Blogger sasady said...

嗱嗱嗱!!唔好咁偏心呀o下!一家人齊齊整整ar ma.

10:37 pm  
Blogger kafailo said...

Plan定晒唔好玩。最衰買定機票先真係平好多。計劃係要有一啲啲嘅﹐為咗到時要來改變﹐享受突然改行程嘅樂趣!

9:53 am  
Blogger rururu said...

kafailo,其實我也有這樣想.但我又怕到時冇定訓.
最重要係,總係計算不出怎樣走法才是最化算(時間和金錢)
擒日比我搵到,由法蘭克福到奧私陸,只係EURO0.0.1一張機票,連稅都係EURO10.00!!

10:56 am  
Anonymous Anonymous said...

平機票要早book,否則last minute就會好貴...

可唔可以講邊間咁抵?等我心郁郁想返德國順便去下北歐添....

11:36 am  
Anonymous Anonymous said...

另外...如果響德國內陸旅行,試下順風車(Mitfahrgelegenheit)丫,有時都幾抵架...上次由不來梅去法蘭克福,先至係30歐元。

11:37 am  
Blogger rururu said...

allie,
try below:
ryanair.com
skyeurope.com
airberlin.com
我有個呀姨住法蘭克福,仲有個朋友住漢堡,德國,就不用担心了~只是其他,個PROJECT太大了.....
我都知平機票,手快有手慢冇,但又梗係唔想咁快FIRM呀嘛...

1:02 pm  
Blogger rururu said...

testing

6:13 pm  
Blogger kafailo said...

其實咁平,不如訂定D成行成數高嘅機票,等自己唔使咁煩。十歐元啫,唔用咪算囉。

5:00 pm  

Post a Comment

<< Home