Thursday, March 10, 2005

Deschooling?

Search at Yahoo, found an online version of
Deschooling Society of Ivan Illich.

(還是用中文好了..) 覺得老師昨日提的這個Concept很有趣.自問從來沒有質疑過學校的存在價值(質疑的只是教育制度):學習群體生活,紀律,Basic knowledge的重要等等...但原來,這不是一定的.

*欠下自己的,不單只是一筆看不完的書債,還有聽不完的CD債,看不完的電影債,現在還有瀏覽不完的網上資料債....(其實還有匯豐銀行的信用卡債,家務債,尚未回覆的衣貓債.....)

7 Comments:

Blogger 肚餓Chris said...

Deschooling 個concept 係好, 不過實行唔係咁簡單. 這個概念雖好, 但係未成熟

11:59 am  
Blogger rururu said...

This comment has been removed by a blog administrator.

12:24 pm  
Blogger rururu said...

我地係唔係因為實行唔容易就可以放棄某個好的CONCEPT?必怪我真接,我尚未看過全書,所以對於你概定該CONCEPT為不成熟,心存懷疑.同樣理由,我只覺得去校化的CONCEPT很有趣,好不好,我也不確定.
但昨日一課,可令我們反省,學校制度,是否如我們一直理解的理所當然;以及,持續進修這個觀念,又是否必須?

12:26 pm  
Blogger rururu said...

我想話”別”怪我直接。。。

12:27 pm  
Blogger 肚餓Chris said...

我尋日都有好多問題想問佢, 不過唔係好夠時間. 況且佢都有d 避開呢個問題, 所以我冇問落去

我覺得唔係實行既問題, 係concept既問題.

如果好似真係miss 咁講, 大家係有權讀自己選擇既野, 好似你今日冇mood 讀Maths, 你可以唔讀. 你完全唔鍾意Bio, 你可以唔讀, 你揀你想讀既, 先讀. 這個情況係唔能夠學到我地"起碼"需要既知識的. 好似SARS 咁, miss 話洗手要洗10秒先夠, 咁要幾多水先夠? 其實我地大部分人都冇懷疑過. 但係有bio concept, 或者有common sense 的人就會質疑這個洗手的問題. 我太太係HKU 做 BIO Lab Tech. 當所有人話要用口罩時, 她指出如果sars 果真能空氣傳染, 口罩係冇用既.
我個point 係, 我地唔係個有制度令我地學哂我地"需要"既野. 如果唔係, common sense 點黎? 其實現在很多讀文科既人對避孕係冇認識, 如果人可以揀你讀怎麼, 人的common sense 可能更小.

如果common sense小, 對sars 這類的反應, 對策可能更差.

至於反制度既問題, 就好似你尋晚講, 其實坐地下有冇問題呢?
坐地下可以係小事, 但係如似去toilet 要排隊咁, 如果唔排隊得唔得? 以前搭巴士係唔排隊既, 宜家要排, 係咪好左?

4:04 pm  
Blogger rururu said...

don't really agree that much. but notice, I've never mean i support the concept of deschooling. Must it be the problem of deschooling if we do not have basic knowledge, or queue for a toilet, or lack of common sences? We have school, for sure, but do we all have basic knowledge? queue for a toilet and have common sences? Is it a 100% logic that it will be worse if without deschooling?
Back to the begining, i am not sure if deschooling is gd, but the idea of deschooling make me re-consider the vaule of schooling life we have had and our child have

10:39 pm  
Anonymous Anonymous said...

新娘化妝
化妝課程
化妝服務
婚紗晚裝外租服務
CFA
CWM
FRM
CISSP
CSSLP
PMP
ITIL
CISA
PMI-ACP
CPNLP
MPNLP
TTNLP
SPHR

3:09 pm  

Post a Comment

<< Home