Tuesday, May 24, 2005

新BLOG介紹

其實當我一面同阿SIR申請遲交論文的同時,又比佢見到我成日响度update自己個blog,係咪有D問題?!
所以我唯有响度刷下佢鞋,介紹佢個新blog比大家:
頹苑 ~ LAZY GARDEN ~

(再)其實,我地個班主任(即係要申請遲交論文就先搵佢)同埋將會睇我份論文的阿SIR都好似有光顧下小人個BLOG,比佢地見到我又話唔得閒寫論文,但又得閒寫遊記,實在自己都有點無言以對。

但係我唔早D寫,我驚我唔記得呀嘛.....

唉.......

2 Comments:

Blogger Roger said...

旅行與寫日記的確是很花時間的.....

12:34 am  
Blogger 肚餓Chris said...

但係`好好玩喎

10:48 pm  

Post a Comment

<< Home