Sunday, March 23, 2008

無聊語謫

老李:唔該一個A餐,配奶昔
店員:一個A餐跟奶昔。請問奶昔要什麼味道?
老李:Burberry,唔該。
(老李其實係想要Blueberry......)
我搭訕:咁我要Gucci味,唔該。

*--*--*--*--*--*

同事K於電話:Do you find Mary of Ann?
(佢其實係想問對方,你搵Mary定Ann)

*--*--*--*--*--*

同事C,亦係電話:Do you prefer Mongkok or Tai Chi?

*--*--*--*--*--*

經過Tai Chi 事件後,同事K具然答金鐘係唔係 Jin-Jong

*--*--*--*--*--*

以上全屬真事,並非惡作劇。
除了老李和同事C是一時快語,Degree程度的K的英文,實在不只一次叫我咋舌。
當再一次肯定同事K的英文程度居然比小學生更差,我"的"咗佢去報讀英文課程。

4 Comments:

Blogger DoA said...

我都試過把潮人手帳BLACKBERRY唸成王家衛的BLUEBERRY。

9:31 am  
Blogger willsin said...

前天晚上吃飯, 想叫啤酒, 同侍應講話唔該一枝青衣.

舉座大笑, 跟住旁邊有人話比多枝荔景丫唔該.

10:21 am  
Blogger rururu said...

唔該一枝青衣=>hahaha

10:47 am  
Blogger sasady said...

我試過O向'X必'度以為個女仔係SALES,想問野, 但發覺佢唔係時, 我對住個女仔講一句'呀!對唔住, 原來你唔係人尼架!!',其實我係想講'原來你唔係SALES law', 個女仔聽完之後呆左, 我就一枝箭咁...閃左.

2:06 pm  

Post a Comment

<< Home