Monday, February 28, 2005

奇蹟!!

星期五病了, 吃了西藥糢糢糊糊的上床睡去。星期六早上醒來的時候, 竟突然發現眼前的景物都變得清晰了! 怎麼我不用把頭”哄” 過去, 都看得見床邊那本”飲食男女”封面的那一串魚蛋?! 怎麼我看得見床頭鬧鐘那12個小字( 約把11和12當個字來看, 應算14個)? 難道這病一病, 竟把我那患了廿年有多的600度近視神奇地醫好?!



原來在之前的晚上, 我沒有把隱形眼鏡脫下便蓋頭大睡去了. (但我居然真有一瞬間相信奇蹟, 以為自己的近視在一夜間好了……) T_T…………..

6 Comments:

Blogger 肚餓Chris said...

失而復得好happy, 不過睇得出你唔鍾意帶眼鏡喎

2:44 pm  
Blogger rururu said...

最白痴係我真係以為無啦啦D近視會好返. 病到SHOCK左

3:46 pm  
Blogger 肚餓Chris said...

咁又唔係好白痴, 有陣時傷風都以為自己會死啦.
不過我有次試過病好有d其他野好番, 如皮膚病....
:>

11:34 pm  
Anonymous Anonymous said...

化妝課程
化妝服務
Pre-wedding

7:32 pm  
Anonymous Anonymous said...

新娘化妝

7:40 pm  
Anonymous Anonymous said...

CFA
CWM
FRM
CISSP
CSSLP
PMP
ITIL
CISA
PMI-ACP
CPNLP
MPNLP
TTNLP
SPHR

2:50 pm  

Post a Comment

<< Home