Sunday, May 28, 2006

麥嘜故事真人版

老李:「唔該一碗貢丸新竹米粉。」
仙X岩職員:「唔好意思,冇米粉。」
眼見餐牌上除了米粉,還有綠茶麵及烏冬選擇。
老李:「咁我改綠茶麵。」
仙X岩職員:「唔好意思,冇綠茶麵。」
老李可能以為自己之前聽錯,問清楚:「咁係咪冇米粉?」
仙X岩職員:「我地冇米粉,冇綠茶麵。」
老李很無奈:「咁要烏冬啦....」
仙X岩職員:「唔好意思,都冇烏冬。」
我和老李:「吓?????」
仙X岩職員指著餐牌:「唔好意思,我地冇米粉,冇綠茶麵,都冇烏冬。」
我:「咁你地有D嘜野?」
仙X岩職員:「有麵線。」(餐牌上並沒有麵線.....)
老李認輸:「咁就貢丸麵線算吧啦。」
仙X岩職員:「唔好意思,冇貢丸。」

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

我覺得個題目唔係太適當,因為麥嘜麥兜根本就係反映現實。

2:33 pm  
Blogger 奇莉 said...

個職員好似robot

3:15 pm  
Anonymous Anonymous said...

我即刻有果幕畫面出現,老李有無好似麥兜咁流汗呀??

山地

11:42 pm  
Anonymous Anonymous said...

仙x 岩係咁架....

有次勁到....全份menu只係有pizza,但係搞左好耐先知道呢個結論....

3:25 pm  

Post a Comment

<< Home