Thursday, March 31, 2005

小組討論之不愉快回憶

很討厭那些在小組討論時永遠不發一言,還要撓起雙手一副“我睬你班戊利都傻"的樣子的所謂組員。
沒有看過內容的,至少嘗試去發問;看得一知半解的(如我),至少嘗試講出自己的理解,錯了就讓大家指正。
偏偏那些自名清高的所謂哲學愛好者,話自己有睇過一遍但全程不發一言,仲要問極都唔答,好似睇住我地呢班一知半解卻又在高談闊論的白痴仔。
OK,你最醒。
睇過材料明白晒。
一句都冇出過聲所以冇錯過。
咁叻就唔好向度讀入門班,走去讀DOCTOR呀笨!
p(>_<)q!!

7 Comments:

Blogger DoA said...

>那些自名清高的所謂哲學愛好者

I love this line.

又,ru,你讀的是哲學入門嗎?

2:41 am  
Blogger 肚餓Chris said...

噢, 你個組有d 咁既人??
我個組就好好多喇.
那個同學對呢篇導論好熟.
所以有問必答, 佢仲答得好過呀sir

9:33 am  
Blogger rururu said...

DOA,我讀的只是一個半年的證書班.如無意外,應該會繼續進修.因讀著讀著,越發有興趣,越自覺自己知的太少.希望不會變得從此自名清高

頹廢(你呢個名我始終連打都覺得唔知點~咁),係呀,激到我噚晚差D想動口又動手.佢仲要係到向後傾斜二十度,一副白鴿眼生在頭頂的樣...之後跟Q在地鐵一直在炮轟...天才或尚且可以冇禮貌,如果佢係天才,就唔駛讀證書啦.
真係想POST想GROUP@YAHOO~~

12:41 pm  
Blogger rururu said...

你睇你睇,我激到打錯晒字!
~仲要係"坐"到向後傾斜二十度
~想POST响GROUP@YAHOO

12:43 pm  
Blogger 肚餓Chris said...

你話帶眼鏡個位先生??
都係你個組長好野, 走得快, 好世界.
我諗下改第二個名先

12:51 pm  
Anonymous Anonymous said...

冇料到唯有扮高深……

是怎樣的證書課程?哲學證書?好像很有趣的。

2:56 pm  
Anonymous Anonymous said...

新娘化妝
化妝課程
化妝服務
婚紗晚裝外租服務
CFA
CWM
FRM
CISSP
CSSLP
PMP
ITIL
CISA
PMI-ACP
CPNLP
MPNLP
TTNLP
SPHR

3:08 pm  

Post a Comment

<< Home