Tuesday, April 26, 2005

懶懶懶

說我賴也好,可能因為那軀之不散的感冒菌,最近很懶.
餘下只有五個星期(其實三個星期也沒有,因為要離開香港近兩個星期)便要交論文了,但到了今天仍毫無頭緒.
有想過寫:
<紅樓夢>中的道家思想?
~未比吳老師功剷過咩. 做埋D咁有野心但又明知不會做得好的題目
DESCHOOLING?
~興趣是很有,但只有三個星期的時間,加上參考資料有限,還是算了吧
安樂死?
~抄返之前果兩遍BLOG得唔得? 梗係唔得啦.
理型概念?
~唔通真係講果煲乾瑤柱焗飯咩....

不如不寫,好嗎? 不想求求其其,但時間材料都不容我再慢工出細貨.加上自己近日(近日?!真的只是近日?!)這麼懶懶懶, 怎麼辦?

4 Comments:

Blogger 肚餓Chris said...

其實3千字小唔係好多, 我搜集左幾日資料就差唔多. 雖然我未落筆寫, 不過我都feel 到, 一個星期內, 如果有心機, 一定寫完.

如果寫一d你睇過既書, 內容又可以支持又可以反駁的, 就會易d有野寫. 不過最緊要, 你搵左邊個睇你篇文先啦, 佢可以俾好多意見你. William 就suggest 左幾本書俾我, 如果我睇哂, 淨係抄, 都多過3千字啦

4:07 pm  
Blogger 肚餓Chris said...

你好多野都係用三個字既形容詞:
懶懶懶 blogblogblog咳咳咳...
哈哈哈.....

4:10 pm  
Blogger rururu said...

嘩,講就易!我睇埋睇埋好多其實都唔係哲學書。最大問題都係唔夠時間

6:45 pm  
Blogger 肚餓Chris said...

你一定得0既!!!
做d熟0既topic啦

11:25 pm  

Post a Comment

<< Home