Thursday, April 14, 2005

電子邱比特

公司冇野做,老細唔向度(咦?!咁o岩壓晒韻喎),左click右click搵到個
求愛網址。電子邱比特/月老/紅娘會為你向你的意中人發出一個匿名的電郵,讓他知道有一個在傾慕他的人。如果他也利用這個電子邱比特/月老/紅娘發出他自己的匿名求愛信而那個又剛巧是你的話,邱先生就會把你們的電郵地址告訴對方。

當然當中會有很多變數: 我以為係junk mai咪冇睇囉? 嘩,我點知係咪有人玩我? 我男人老狗點會玩呢d? 諸如此類.....

但係,幾得意噃。月老都可以電子化,仲差d mug?!

不如我都send過比佢, 睇吓佢會唔會覆我?! 嘻嘻....

來源:蚂蚁看天下

0 Comments:

Post a Comment

<< Home