Thursday, October 27, 2005

唔想咁樣,可以點樣?

難道真是唯有業隨身?!
熱血今日問我要交換電話號碼。

吓?!交換來幹嗎?!我不會找你的!

「我會呀嘛。我聽見你們好像會有些活動,我也想參與嘛!」
吓?!沒有!!我們沒有什麼活動的......

「那我有時會有哲學的問題問你嘛!」
我什麼也不會的,你不用問我啦。

「但有時確認下上堂嘛。沒關事啦!你先打給我還是我先打給你?」
我上堂熄電話的,每次再開都要等一會.......

「不要緊!我等你!」
...............................
...............................
...............................
感覺有點像被強姦。即使有點誇張。

2 Comments:

Blogger 肚餓Chris said...

咁佢可能會輪姦我地, 佢第一堂已經問左我個電話喇, 下次就會到sandy, quentin...

佢真係好熱血!!

不如你下次大聲d話唔好, 跟住叫警察叔叔幫你啦!

11:11 pm  
Blogger willsin said...

佢都好可憐, 俾你地咁對待...(你俾個email 佢算啦, 佢都會滿足架勒.)

12:07 am  

Post a Comment

<< Home