Wednesday, February 14, 2007

二人套餐

rururu其實是老李在我們第一個情人節送給我的禮物。所以今天是rururu的生日。不過,我記得當我打開紙袋,第一眼看見那對大眼睛眼仔碌碌的時候,我曾經大叫「隻馬嬲咁鬼醜樣!」。

一年一度的情人節,我跟老李去了元朗大榮華。老實講:
*不再十八廿二了,千萬別要我捧著紮幾磅重的花在旺角逛街,簡直是老土夾攞苦嚟辛。
*也不用送花到工作地方了。有老公𡃶,毋須要以情人節收到比平日貴的玫瑰來炫耀。簡直是膚淺夾倒錢落鹹水海。
*不要吃西餐。最怕所有餐廳都在枱頭點上小燭台,故意制造週圍都係的浪漫感覺。簡直是作狀夾阿戊整餅。
*唔好要我同人迫。最怕所有浪漫餐廳都一副「唔怕冇生意」的咀面,寸寸貢咁「要等廿張枱喎」。簡直是貼錢買難受。
*還有那些二人套餐。永遠只有二人套餐供應,冇得揀,仲要「唔好去搶」咁鬼死咁唔抵。分分鐘仲整件超老土的心型牛扒。簡直係比人襟住搶。

簡單地說,請不要作狀的製造恩愛場面。不是說「愛著對方的,天天都是情人節」,只是,情人節不應是提醒大家消費或者是要向別人炫耀自己有愛情;是要提醒自己,感激身邊愛自己的情人。

所以,我還是會跟老李在這天過得特別一點。例如,拍下他昨夜「扯鼻寒」的片段,在今天送給他做情人節禮物。

**加上,睇我拍得老李幾有型!唔駛審,我一定是愛死老李的。

Labels:

1 Comments:

Blogger Carole said...

我都係2月14日生日, 以前呢個都唔係大會指定消費節日......
我今年在屋企煮..........

10:47 am  

Post a Comment

<< Home