Monday, March 21, 2005

今日公司冇野做

日本HEAD OFFICE今日放假,大老細不在,連頂頭老細都好似同我一樣在躲懶(要籌備婚禮o麻)。

想起上週六終於一睹"殘酷一叮"這個畸型的節目。無聊還要加低級趣味,我實在沒有興趣。一群人務求以騎呢出位,讓自己到逹出賣尊嚴的頂峰,實在不解有啥好看好笑。還有那些小朋友;我真真了解不了他們父母的心態。要增加自信心,不是用這個方法罷?! 據說上週還有在胸前兩點貼上兩個小心心。怎想我也只覺得嘔心,想不出有什麼好笑。誰有興趣看你胸前兩點的小心心?! 既然大家都嚷核突,為什麼又要看這個節目來助長這些變態的所謂天才表演?!老公說不用太認真。也許罷。也許是我老土。

想起上週六買了一支用貂鼠毛做的化妝掃。整理自己的變身寶貝後,原來自己有一,二,三,四,五,六,七支用貂鼠毛做的化妝掃。我會不會犯了跟穿皮草一樣的大罪?

想起節目中提到有空餘時間,是推動寫blog的一個原因。


4 Comments:

Blogger 肚餓Chris said...

我今日都差唔多用哂d時間黎攪個blog. 加左d function.

殘酷一叮睇一次就夠喇. 不過聽講佢添食喎....
都唔知d人點諗野.

5:35 pm  
Blogger rururu said...

但係你個GUESTBOOK ERROR喎。不過可能係我家用部電腦落後的關係也說不定。
坦白講,我對殘酷一叮很反感。完全是價值觀的“瘤“曲(今日成日執筆忘字)。將自己表現得越畸型就越能得出場的機會。難怪家駒說香港沒有樂壇,只有娛樂圈。

7:19 pm  
Anonymous Anonymous said...

That's the point of having "殘酷一叮"... in any case, no matter you like it or not, it becomes one of your discussion topics and it gives you an excuse to watch it again since your interest of finding more stupid people is getting more.

Doesn't matter if the show fits into your appetite! They got what they want... the rating is higher than ever!

Hey, what if they pay you $100,000? Will you do the same thing like sticking 2 pieces of heart shape paper on your butt?
well...I always hear an adage..everybody has a price in their hearts.

7:19 pm  
Anonymous Anonymous said...

新娘化妝
化妝課程
化妝服務
婚紗晚裝外租服務
CFA
CWM
FRM
CISSP
CSSLP
PMP
ITIL
CISA
PMI-ACP
CPNLP
MPNLP
TTNLP
SPHR

3:13 pm  

Post a Comment

<< Home