Sunday, March 20, 2005

要留返D SICKLEAVE

春節期間,總有各種流年運程。不自主的吸收下,我記得ROADSHOW果個唔記得李MUG鬼,話我呢D屬虎的人向今年雞年身體會唔好。最最最令我驚心動魄果番說話:平時唔好偷懶請咁多病假,到真係要時就唔夠病假啦!
家陣都仲係農歷二月,但我似乎己經唔可以唔相信呢個偉大的中國文化。今年己經真病左四次。整鬼。真係要留返D病假。
佢仲話我地一班虎輩於七,八月會有財運。佢唔好好既唔“鯉“醜既“鯉“!

4 Comments:

Blogger 肚餓Chris said...

我公司有個同事好勁, 佢通稱不死比利.
佢到今日已經囉左12.5日Annual Leave.
5日SIck Leave.

佢點解要請咁多假呢?
因為佢唔知醒囉. 佢唔計返工都係冇一日唔遲到, 多數仲要遲多過15分鐘添!!

佢到現在都唔駛俾人炒喎, 你話犀唔犀利呢?

11:31 am  
Blogger rururu said...

我同佢不相伯仲:平均一個星期遲五日(我返五日工),每日平均遲一小時.比過大老細的入房,改善兩日後故態復萌.
返工時間又成日上網寫BLOG
都仲未比人炒.

11:40 am  
Blogger 肚餓Chris said...

你一定唔夠佢頂引, 佢囉Annual Leave 囉到冇哂, 要囉No Pay Leave, 佢人工都得萬幾, 仲要扣埋人工, 真係冇唔掂.
今年我地全個department 都有人工加, 係得佢冇, 佢都冇改善. 話哂佢俾人丙左幾年都係咁.... 佢出去又要搵唔返呢個人工先抵死喎

12:37 pm  
Anonymous Anonymous said...

新娘化妝
化妝課程
化妝服務
婚紗晚裝外租服務
CFA
CWM
FRM
CISSP
CSSLP
PMP
ITIL
CISA
PMI-ACP
CPNLP
MPNLP
TTNLP
SPHR

3:16 pm  

Post a Comment

<< Home