Monday, March 21, 2005

買左APPLE!YEAH!

話之佢之後冇晒錢!

上週五終於終於落左訂。兩個星期後攞貨。

其實部電腦要換好耐好耐;居然由大學時期用到家陣(突然發覺自己不太懂寫廣東話,總覺得格格不入,寫完又delete,再寫又delete)。
真的,家裡這部電腦己用了差不多十年。螢光幕旁的公仔貼紙可以證明。如果科技可以走慢一點,大慨我也不會換走那青春的記錄。反正我也只會,只懂上網(對科技興趣不大的我,到今日也未知道如何將Digital Camera拍下的照片Download在自己的電腦,每次也只是叫老公攪定)。

但,為了認真追上這個我再不急起直追便會落後至被人真心叫師奶的世界,我們拍了板。
為了滿足老公那無間斷追趕科技最前線的意欲,我們拍板買APPLE。
實在不能否認,為了那酷得不得了的白,我們很想擁有APPLE。
也坦白說,如果不是自己無啦啦開了這個BLOG,我不會想要新電腦。
所以,兩星期以後,我可能會日日夜夜對住我那白如雪的APPLE,日玩夜玩,日寫夜寫。


哈,好開心~

定係,因為唔曉用MAC機又學極都唔曉,從此放棄寫BLOG。

5 Comments:

Blogger 肚餓Chris said...

好呀. 你買咩model?
我未有打算買, 因為個Skill Set 完全唔同.. 費時再學過... 同埋apple 冇得老番用....

4:09 pm  
Blogger rururu said...

咪相中果個mac mini.梗係連芒連keyboard一次個豪一豪.之於當中d 什麼drive,老老實實,我唔識...

4:22 pm  
Blogger 肚餓Chris said...

都冇乜所謂, 可以供吧.
24個月免息分期, 冇問題啦

5:33 pm  
Blogger Beyond Barrier said...

請問Monitor最平是什麼型號、要多少錢?

2:28 am  
Anonymous Anonymous said...

新娘化妝
化妝課程
化妝服務
婚紗晚裝外租服務
CFA
CWM
FRM
CISSP
CSSLP
PMP
ITIL
CISA
PMI-ACP
CPNLP
MPNLP
TTNLP
SPHR

3:05 pm  

Post a Comment

<< Home