Wednesday, March 16, 2005

好事壞事一齊來

好事:
我老頂突然宣佈結緍!佢今日會出TRIP,然後今早大家收到一個她於半夜發出的電郵通知大家要預留7月1日去飲酒(咁點去遊行?! 口痕同事:老董已落台,今年唔駛遊行啦!)。
公司有喜事,點都係好事。仲要係我老頂終於結緍,有D變態咁希望佢會因此而稍為變得"以家庭為重"。等我都可以坐享其成做少D(定係,因為咁我仲要做多D?!)。
~原本打算利用果幾日假期去旅行;但頂頭呀姐出閣,唔出席驚會記缺點...講開又講,好似好耐冇去旅行啦...

壞事:
一早收到好心同學的衣貓,好多同學都可能肥左思方呢份卷。考試唔合格!! 我雖不至品學兼優,但考試肥佬! 平身都好似未試過(測驗唔計啦)。
但所指壞事並非考試唔合格,而係,我的反應只係:哦...肥左。
好"大人"。 好唔"小王子"。

4 Comments:

Blogger 肚餓Chris said...

唉, 原來囉12.5分都咁難...
去遠足一定要叫郭sir 去... 一於.....

2:25 pm  
Blogger 肚餓Chris said...

btw, 老闆請飲唔可以唔去, 睇下佢有咩排場都好丫

2:25 pm  
Blogger rururu said...

Be Honest, exam paper of that part is really difficult....
BGW, i can't read the chinese of his and roger's replies. I supposed they r going?

3:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

新娘化妝
化妝課程
化妝服務
婚紗晚裝外租服務
CFA
CWM
FRM
CISSP
CSSLP
PMP
ITIL
CISA
PMI-ACP
CPNLP
MPNLP
TTNLP
SPHR

3:07 pm  

Post a Comment

<< Home