Friday, August 19, 2005

Blog Tag 怪癖

點名了!!要分享怪癖。相信大家一定期待我的rururu情意結怪癖。

(一)「RU」叫
自從rururu來了以後,我們喜歡把可愛的東西都跟rururu聯繫上。例如,人家那可愛的BB。所以,我們的生仔計劃,其實亦稱rururu計劃,我們的談話會是:如果將來rururu讀不好,也不送他去外國等等....這不完全是怪癖。真正的怪癖是,當某些事情發生了,一時間不知說什麼好的時候,我就會「RU」一聲,以表逹我的任何感情。例如:
老李叫我幫手洗碗,我會躺在梳化(有時抱住rururu)完全沒有意識要作任何動作下單叫一聲「RU。」。
老李大遲到,一見面,我會什麼也不說但叫一大聲「RU!」。
上上下網寫寫下blog down機=>「RU!」
幫老李洗完衫後把他的白恤衫變了藍恤衫=>「RU.....」
發現自己被黛點名!=>「RU!」
*不過,只限於老李.
其他朋友,會聽到我「喵~」一聲

(二)如果當日冇「訂」去,我真係會有可能牙又唔刷,面又唔洗,涼又唔沖。
(三)懶起上來,洗好的十條底褲會完封不動掛在晾衣架(或者放在梳化後完封不動),然後每天攞一條,直至下一次要洗為止
(四)買左新衫,我會著起然後向屋企行catwalk比老李睇,或會扮發姣發「登」,再問老李:「我索唔索?」(但係,腳上仍是拖鞋,頭上仍是師奶夾,夾起所有頭髮)
(五)我會用眉毛箝,箝自己D格筋底毛(拿拿拿,我諗左好耐先決定無私咁講出來架吓)。

我決定不欺場,毫無保留地揭露自己都覺得有d「該煨囉!」的怪癖,希望大家唔好因為咁而歧視我同我個仔.........

至於要另外邀請五位BLOG友一同玩這個大揭秘,一時也不知找誰好.還是找幾位自己比較相熟及「不怕得罪」的好了:
1.roger sir,一齊玩下啦下,睇過會唔會係哲學怪癖SIR
2.一刻館主,都係果句,一齊玩下者~
3.熊一豆,你是我最喜歡的BLOGGER之一,如果你唔睬我,我砍你電腦!
4.第四位,我決定要rururu自己寫一篇
5.諗唔到啦!

5 Comments:

Blogger Daisy said...

喂!第五項唔算怪pig喎,我都有做傢。有個出過書o既名模(本書響屋企)都係咁講,佢話咁樣做可以抑制毛o既生長,到最後o既結果係唔會再生。我發覺真係work喎!

5:22 pm  
Blogger rururu said...

係啫,但我老公依然覺得好核突架!

10:06 pm  
Blogger Roger said...

即係點玩?
係咪係自己個blog度係咁咦寫幾樣就得?

11:30 pm  
Blogger rururu said...

roger,

YES! but not 係咁咦 la~

7:59 pm  
Anonymous Anonymous said...

哈哈哈!

我都好鍾意用「眉毛箝,箝自己D格筋底毛」

都唔知幾好爽呀!

1:42 am  

Post a Comment

<< Home