Saturday, January 21, 2006

喂,我可能係癲㗎。

看見公爵玩得咁開心,也算喜歡看電影的總要玩下。如公爵所言,人生如戲,姑且看看自己是怎樣的一齣電影。




The Movie Of Your Life Is A Black Comedy


In your life, things are so twisted that you just have to laugh.
You may end up insane, but you'll have fun on the way to the asylum.

Your best movie matches: Being John Malkovich, The Royal Tenenbaums, American Psycho



呵呵,黑色喜劇。我還要是一個癲的。喜歡那句 “things are so twisted that you just have to laugh"。有什麼不可以一笑置之?But, will I really end up insane? Or, am I already insane?
我有點狡猾,不想相信自己是癲婆;再做多了一次。在一些可以作另一選擇的問題上作了另一個選擇。誰知結果還是一樣。我注定是「忽忽哋」的。但願不是我的腦袋任人進入;有才沒有癲。

不過,好像挺準似的。

2 Comments:

Blogger DoA said...

阿RU,我覺得講中哂你囉!

11:29 am  
Blogger rururu said...

駛唔駛咁呀。
:P

10:44 pm  

Post a Comment

<< Home