Tuesday, May 03, 2005

可惜我是電腦白痴

否則,我唔會睇極都唔明,同學一片好心加苦心寫比我的e-mail
否則,我唔會睇唔明大家其實己經寫得好清楚的各篇安裝心得
否則,我唔會睇多兩段就開始眼訓
可惜我是電腦白痴,加上學習怠倦症,加上性本懶,如果唔係,我會加埋radio blog,咁我就可以响度播歌仔。然後利用歌仔,再表達自己的心情。
例如今日,我或者會播「半斤八兩」。
但如果我真係唔係電腦白痴,我唔駛等學播歌仔,一於做黑客,炸爆老細部電腦!直截了當!心狠手辣!面不改容!痴咗總制!

2 Comments:

Blogger DoA said...

讀你這篇,令我想加翻個radio blog上新地盤。:-)

7:31 pm  
Blogger rururu said...

你加完,我一定會眼紅 (V_V)

11:01 pm  

Post a Comment

<< Home