Thursday, November 17, 2005

不死身

當年所有人都以為大地是一大片平地。有人說出地球是圓,被指痴線。

今日聽到有人認真地表示,相信自己是不會死的。我不知道他是否在文學上修飾自己會精神長存,或者他是高橋留美子筆下那些吃過人魚肉的「幸運兒」,還是他其實真的是火星人;但我還是不住輕窕地笑出來了。

火星人還說,因為不死,所以不會輸。外星人的邏輯,我無法了解。學日文的初期,試過在一次遊戲中勝出後,難掩興奮大叫了一聲:「勝了!」。旁邊的日本人都大笑,原來我說錯了:「輸了!」。可能,對外星人而言,地球上的廣東話也可能是太難了一點。

其實我很有興趣,想聽聽外星人如何相信自己可以是不死的傳說。又或者,無止境地活著,是如何偉大的勝利。可是,我無法認同,他在我們上課,學習知識的時間內,提出一些與課堂內容無關,對課堂內容亦沒有任何補充性質的純粹個人偉論。

或者他是不死身,未來有千千萬萬億兆年讓他慢慢學習,但我沒有。每個星期,就只有兩個兩小時可以上課。我只是希望外星人不要在我們這些並非immortal的身上,搶走本來是屬於我們的時間。

6 Comments:

Blogger 肚餓Chris said...

Immortality, 係我另一個網名.

佢就算係一個唔會死既軀殼, 佢都冇可能一定贏哂.

我俾你練多一百年, 你都唔可以贏劉翔. 打波都贏唔到佐敦.

佢咁講, 只表示佢天真, 諗野唔經大腦, 只係記得標題姐.

9:39 am  
Blogger rururu said...

喂,我當然沒有懷疑過他的理論的可信性.
*
*
*
*
*
*
(沒有懷疑過那可信性存在的不可能!)

10:11 am  
Blogger sasady said...

你睇佢識得上霸王堂同口部肌肉經常性抽筋就知啦! 成日只識用書名同人名大大聲插咀, 我覺得佢係 '嘩眾取寵',好小朋友同埋想引人注意.
如果o向古惑世界有此言行, 有九條命都唔究頂,只要佢一句唔知自己係會死o既話, 人家即時用'實驗主義'比佢經歷一o下, 就一o下之嘛!

11:01 am  
Blogger 肚餓Chris said...

30年战争

欧洲历史上第一次大规模国际战争

1618—1648年,欧洲两个强国集团——哈布斯堡王朝与反哈布斯堡王朝集团为争夺
欧洲霸权而展开了一次全欧国际性大混战。

尼采1844年先出世, 呀火星人又點可以話尼采有打呢場仗呢?

11:12 pm  
Blogger sasady said...

(I)-Object, 嘜你返左袓國咩!
簡體?????

11:31 pm  
Blogger 肚餓Chris said...

簡體一search就有.

簡體書平呀. 我練左好耐家陣已經衝破左呢個障礙

9:45 am  

Post a Comment

<< Home