Saturday, November 12, 2005

ru媽記蛋糕仔



材料:
無鹽牛油 100g
低筋麵粉 60g
泡打粉 一小匙
蛋 一隻
牛奶 30cc
糖 40g
雲呢嗱油 數滴
紅苺乾 適隨尊便
藍苺乾 適隨尊便

*先把牛油放軟,蛋放室溫(貼士:貪快可以浸水)
*牛油加糖發打至變白變軟
*打好的蛋分兩三次打入並打混
*將篩好的麵粉及泡打粉分兩三次加入,改用膠刀跟牛油品混入
*加入雲呢嗱油
*按喜好加入其他材料如杏仁,草苺乾等,170度焗25分鐘。用竹簽“吉“過沒有粉跡黏著便成~



自從課堂變了星期六的四點後,早上的時間多了。所以星期六會見面的同學會比較有口福。哈哈。
今次用的蛋糕紙是我買過見過最便宜的。不用十鷄起碼有四百個!是那年往馬爾代夫逛超市的戰利品。於是,我在想,是不是因為馬爾代夫很喜歡做蛋糕?管他。說不定用我一生也用不完.......(師奶如我又點會只買一排?!)

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ru 媽,你的混血兒蛋糕好美味,好在今日準時返,如果唔係比為食chirs食晒, 咁點算!

8:53 pm  
Blogger 肚餓Chris said...

好似我都係得一舊咋喎

11:40 pm  
Anonymous Anonymous said...

Sorry 呀!chirs, 因我又係冇食食飯, m.m..m 你又遲返, 所以咪一路食一路等囉! 點知..hehe..

12:12 pm  

Post a Comment

<< Home