Monday, December 19, 2005

間斷充電

累死了。
累死了。
累死了。
累死了。
累死了。
累死了。
累死了。

打從上星期一開始,每晚睡得很少,但求不斷氣,隨便充電一下又來繼續。每天都用盡自己的能源,甚或透支,有何意義,我不太知。居美歸來的朋友B一句:酒逢知己千杯少,我還可以說什麼。

朋友們,你們那天晚上醉如爛泥地傻叫「愛死你」,害我今天累如彊屍地慘叫「累死了」。但我還是愛死你們。

5 Comments:

Blogger 肚餓Chris said...

最緊要開心, 累死又何妨? 訓番一日就差哂電啦

9:13 am  
Blogger sasady said...

今日叉飽電未呢??我尋晚一插入個叉座度, 叉左一晚, 今朝先至返綠燈咋!

7:07 pm  
Blogger 肚餓Chris said...

Sasady,
咁快差滿??

11:09 pm  
Blogger Roger said...

我尋晚九點瞓十二點起身睇波
今朝八點湊完仔返學再瞓到十二點半
電唔知有無叉飽
身體就應該一定差咗............
不過大概我短暫0既一生都會咁過
所以強積金唔駛預我 =P

11:57 pm  
Blogger 肚餓Chris said...

Roger,

好押韻喎. 你仲可以睇波, 真係敬佩敬佩.

強積金你用唔哂可以預我, 到時兩份駛都唔錯

10:42 am  

Post a Comment

<< Home