Sunday, September 11, 2005

娛樂記事三則

(一)
仍然沉迷於「大時代」。近日跟老李玩的,就是狂講「大時代」內的對白:
我地三十年朋友,你打我?
我最後講多次,果次果一拳我係冇心㗎!
你黃騰達之後,道義放兩旁,利字放中間!
人善人欺天不欺,人惡人怕天不怕!
老細,比次機會。我比人打壞咗個頭,我死蠢!今日做得唔好,唔要錢,聽日做得唔好,唔要錢,做得好,你先至比錢!
(前兩日睇到呢度,我同rururu都喊到fi li fei lek)

(二)
幣傢伙,我可能真係開始上年紀。上兩個星期跟家人去了譚校長的演唱會,覺得好正。驚喜是當晚的嘉賓是張學友!開心得我和大家姐瘋狂叫喊,喊得我們前面的兩位師奶掉過頭來,像是投訴我們「噪」。很無品的我和大家姐相望之後,用比剛才更瘋狂的聲浪故意以更近的距離大叫「學友!!」
近日青衣城擺了一些懷舊的佈置,終日播於譚校長,哥哥等一代的歌曲。那天有「也曾相識」,「一生何求」,「流下眼淚前」。我居然聽得流連忘返。

(三)
今晚老李請我去了孫燕姿的演唱會。也是很正斗。我喜歡那實而不華的感覺。有一些歌手只有唱自己的歌曲時才稍有吸引力;有一些歌手,即使唱別人的歌,依然叫人感動。我想孫是較少的後者罷。期待著稍後我最喜愛的憶蓮的演唱會。

真是幸福的兩個星期。

4 Comments:

Blogger DoA said...

我是九月一日看的,嘉賓EASON,校長老了,初段好不在狀態,但他一唱舊歌,我便感動到差不多要哭出來。

9:35 am  
Blogger Daisy said...

原來你都係Sandy Fans啊!
我記得最狂果次,係佢開四晚,我晚晚都有飛入去睇啊!

1:18 pm  
Blogger Daisy said...

同埋最囉命,係呀丁生果句「人善人欺天不欺」。

1:20 pm  
Blogger rururu said...

黛,是呀,本來找人買飛,誰知朋友說這次拿不到好票.
關於丁生,我忘了:你朋知我大力,你唔好"野"我呀嘛!

公爵,對!到了舊歌環節,感動~

8:46 am  

Post a Comment

<< Home