Saturday, October 08, 2005

同呀媽玩大話骰

能夠一家人,包括呀媽一同去卡拉OK唱個飽,緦覺得算是一種福氣。昨晚的其中一個驚喜是老媽子居然識唱「最佳位置」;一間房三支咪,但有四個女人要唱(我及我兩個係都要唱一次「最佳位置」的家姐),唯有我地三個就輪住唱。

如來同呀媽玩大話骰好鬼盞。例如她會在五個人玩的時候叫「1個6!」。又或者突然由「5個1」跳到「10個1!」(真係唔開佢唔得)。又或者係,「10個8!」(開佢!!)。

我想,今晚唯一的遺憾就是老媽子看中對波鞋後一副「冇人送呀?」的表情,而我們一眾自己也捨不得買下那對大家都看中了的長靴的孤寒仔女,均表示冇錢後,老媽子自掏腰包。

希望將來我也能有這樣的福氣,仔女會不嫌棄我老土,帶我去卡拉OK。

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

好開心喔~
有個如此開明的老媽子, 真好!
(我阿媽依然覺得唱k 係好雜喎)

1:25 am  

Post a Comment

<< Home